DÜZCE GÜMÜŞOVA İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ


Dr. Ümit DOĞAN

Şube Müdürü





YAYINLANAN KİTAP VE KİTAP BÖLÜMLERİ

 

1. Abdurrezzak, S., & Doğan, Ü. (2023). Investigation of the relationship between school principals’ organizational happiness levels and lifelong learning tendencies: Hierarchical linear modeling (HLM) analysis. Ş. Koca ve B. Pekdağ (Ed.), International Research and Reviews in Educational Sciences (s.261-274). Serüven Yayınevi. ISBN: 978-625-6760-78-3

 

 

2. Abdurrezzak, S., Üstüner, M., Doğan, Ü. (2023). Okul geliştirme. Nobel Yayınevi, ISBN:978-625-398-539-4

 

 

 3. Kesik, F., Abdurrezzak, S., & Doğan, Ü. (2023). Examining the challenges experienced by parents of gifted children through metaphors. M. Demirekin (Ed.), International Research in Education Sciences VII (p. 177-191). Eğitim Yayınevi. ISBN: 978-625-6552-02-9

 

 

 4. Abdurrezzak, S., & Doğan, Ü. (2023). Özel yetenekli çocukların ideal veli kavramına ilişkin metaforik algılarının incelenmesi. F. B. Orhun (Ed.), Eğitim Bilimlerinde Alanında Uluslararası Çalışmalar V (s.55-77). Eğitim Yayınevi. ISBN: 978-625-6552-02-9

 

 

 5. Özkul, R., & Doğan, Ü. (2023). Öğretmenlerin genel öz yeterlik algıları ile öğretmenlik mesleğine yönelik tutumlarının incelenmesi. E. Bay ve Ş. Koca (Ed.), Eğitim Bilimlerinde uluslararası çalışmalar (s.21-39). Serüven Yayınevi. ISBN: 978-625-6450-50-9

 

 

6. Doğan, Ü., & Abdurrezzak, S. (2023). Okul müdürlerinin toksik liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel depresyon algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. P. E. Yıldız ve D. Kayıran (Ed.), Eğitim Bilimlerinde Akademik Analiz ve Tartışmalar (s.121-139). Özgür Yayınevi. ISBN: 978-975-447-683-5

 

 

7.  Aslan, H., & Doğan, Ü. (2022). Sınıf yönetimi ile ilgili temel kavramlar. İ. Gül ve Y. Gündüz (Ed.), Sınıf Yönetimi (s. 1-13). Ankara: Pegem Akademi. ISBN: 978-625-8325-61-4

 

 

8.  Aslan, M., & Doğan, Ü. (2021). Çevik liderlik. A. Göçen (Ed.), Eğitimde Yeni Normal: Liderlik Yaklaşımları içinde (s.63-74). Ankara: Nobel Yayınevi. ISBN: 978-625-7589-46-8

 

 

YAYIMLANAN MAKALELERİ

 

1. Karagözoğlu, A. A., Abdurrezzak, S., ve Doğan, Ü. (2024). Uzaktan eğitim ile ilgili yapılmış çalışmaların bibliyometrik analizi. Anadolu Journal of Educational Sciences International, 14(1), 449- 474. https://doi.org/10.18039/ajesi.1281711 (H. W. WILSON- ULAKBİM)

 

 

2. Doğan, Ü., & Culha, A. (2023). Öğretmen iyi oluşu ile ilgili yapılmış çalışmaların bibliyometrik analizi. Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi, 14(2), 1614-1631. https://doi.org/10.51460/baebd.1293566 (ULAKBİM)

 

 

3.  Aslan, H., Doğan, Ü. & Akbulut, E. (2023). Examining the effect of school principals´ democratic attitudes on teachers´ perceptions of organizational alineation. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 12(3), 1855-1873. https://doi.org/10.15869/itobiad.1288957 (H. W. WILSON)



 4. Doğan, Ü. & Abdurrezzak, S. (2023). Ortaöğretim kurumlarındaki öğrencilerin okul algıları ile okul yaşam kalitesi algılarının incelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 10(2), 179-193. http://doi.org/10.21666/muefd.1113409 (ULAKBİM)



 5. Usta, M. E. & Doğan, Ü. (2023). Bibliometric analysis of studies on refugee/immigrant/asylum seeker students. Sakarya University Journal of Education, 13(2), 238-256. http://doi.org/10.19126/suje.1253971 (H. W. WILSON)



 6. Doğan, Ü. & Abdurrezzak, S. (2023). Okul müdürü hakkındaki araştırmaların bibliyometrik analizi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi, 5(1), 82-101. (ASOS INDEX)



 7.  Abdurrezzak, S., Yıldızbaş, V. Y., Özkul, R. & Doğan, Ü. (2023). Investigation of teacher perception levels of organizational cynicism and organizational loneliness. International Journal of Educational Research Review, 8(3), 396-406. (H. W. WILSON)


 8. Yıldızbaş, Y. V., Özkul, R., Doğan, Ü. & Abdurrezzak, S. (2023). Öğretmenlerin örgütsel adalet ile çalıştıkları okulun etkililiğine ilişkin algıları. Trakya Eğitim Dergisi, 13(1), 636-651. http://doi.org/10.24315/tred.1080133 (ULAKBİM)



 9. Doğan, Ü., & Aslan, M. (2022). Uzaktan eğitim sürecinde okul müdürlerinin liderlik becerilerine yönelik öğretmenlerin metaforik algılarının incelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (54), 736-752. http://doi.org/10.53444/deubefd.993422 (ULAKBİM)

 

  10.  Doğan, Ü., & Aslan, M. (2022). Kaotik liderlik ölçeği geliştirme çalışması. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(2), 193-213. http://doi.org/10.17860/mersinefd.1055219 (H. W. WILSON)


 

 11.  Doğan, Ü., & Aslan, M. (2022). Öğretmenlerin okul iklimine ilişkin algıları ile psikolojik iyi oluşları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Trakya Eğitim Dergisi, 12(3), 1482-1499. http://doi.org/10.24315/tred.993218 (ULAKBİM)


 

 12.   Doğan, Ü., & Aslan, M. (2022). Öğretmenlerin; okul müdürlerinin kaotik liderlik rollerine ilişkin algıları ile örgütsel mutluluk algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(2), 702-727. http://doi.org/10.21666/muefd.1065319 (ULAKBİM)


 

 13. Özkul, R., Doğan, Ü., Abdurrezzak, S., & Yıldızbaş, Y. V. (2022). Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin örgütsel bağlılık ve örgütsel güven düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 21(82), 584-602. http://doi.org/10.17755/esosder.1018538 (ULAKBİM)

 

 

14.  Doğan, Ü. (2022). Öğretmenlerin iş doyum düzeyleri ile okul yöneticilerinin liderlik stilleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Asya Studies, 6(19), 11-20. http://doi.org/10.31455/asya.1061504 1061504 (INDEX- COPERNICUS-MLA-CITEFACTOR)


 

15.  Özkul, R., Doğan, Ü., Abdurrezzak, S., & Yıldızbaş, Y. V. (2022). Öğretmenlerin örgütsel kindarlık ve örgütsel yabancılaşma algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi, (54), 1095-111. http://doi.org/10.53444/deubefd.1117551 (EBSCO)

 

 

16. Doğan, Ü. (2022). “Mesleki Çalışma” uygulamalarına ilişkin okul öncesi öğretmenlerinin metaforik algıları. Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 6(11), 1-11. (ISI-SIS-CITEFACTOR)


 

17.  Doğan, Ü., & Aslan, M. (2022). Öğretmenlerin kaotik liderlik, örgütsel yabancılaşma ve örgütsel mutluluk algıları arasındaki ilişkinin yapısal eşitlik modellemesi ile incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 23(1), 460-485. http://doi.org/10.17679/inuefd.1061369  (H. W. WILSON)


 

 18.  Doğan, Ü., & Duruğa, M. (2021). Özel yetenekli öğrencilerin psikolojik danışmana ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 39, 92-103. (H. W. WILSON)


 

 19. Doğan, Ü., & Doğan, A. (2021). Özel yetenekli öğrencilerde benlik saygısı. Asya Studies, 5(16), 107-116. (INDEX- COPERNICUS-MLA-CITEFACTOR)


 

20. Doğan, Ü., & Doğan, A. (2021). Öğrencilerin uzaktan eğitime ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi. Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 5(9), 12-23. (ISI-SIS-CITEFACTOR)


 

21. Yıldızbaş, Y. V., Özkul, R., Doğan, Ü., & Abdurrezzak, S. (2021). Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin örgütsel değişime hazır olma ve örgütsel muhalefet algı düzeylerinin incelenmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 22(2), 1641-1668. http://doi.org/10.17679/inuefd.963222 (H. W. WILSON)



 22. Doğan, Ü., Abdurrezzak, A., Yıldızbaş, S., & Özkul, R. (2021). Uzaktan eğitim sürecinde öğretmenlerin örgütsel muhalefet ve örgütsel yalnızlık algı düzeylerinin incelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(3), 1086-1099. (ULAKBİM)


 

23. Culha, A., Atlı, H., & Doğan, Ü. (2021). Pandemi döneminde öğretmenlerin psikolojik durumları. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi, 3(2), 83–99. (ASOS INDEX)

 

 

24. Doğan, Ü. (2021). Bilim sanat merkezlerine devam eden özel yetenekli öğrencilerin müdür kavramına ilişkin metaforik algıları. Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 39, 104-116. (H. W. WILSON)

 

 

25. Aslan, M., & Doğan, Ü. (2020).  An examination of perception of science and art centers’ teachers about organizational change and organizational dissent. International Journal of Scientific and Technological Research, 6(20), 114-133. http://doi.org/10.7176/JSTR/6-06-09

 

 

26. Doğan, Ü., Koyuncu, M., & Doğan, A. (2020). Özel yetenekli çocukların ve ebeveynlerinin oyun kavramına yönelik metaforik algıları. Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 4(8), 265-281. (ISI-SIS-CITEFACTOR)

 

 

27. Aslan, H. & Doğan, Ü. (2017). Bilim ve sanat merkezi öğretmenlerinin öz-yeterlik algılarının incelenmesi. Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 7, 172-192. http://doi.org/10.17984/adyuebd.334852 (ULAKBİM)

 

 

28. Aslan, H., & Doğan, Ü. (2016). Üstün yetenekli öğrencilerin devam ettikleri okulları ile bilim ve sanat merkezine ilişkin metaforik algıları karşılaştırmalı durum çalışması. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,16(2), 335-350. (ULAKBİM)

 

 

29. Doğan, Ü., & Aslan, H. (2016). Özel eğitim kurumlarında çalışan müdürlerin hizmetkâr liderlik davranışları ile öğretmenlerin örgütsel adanmışlık düzeyleri arasındaki ilişki. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 35(2), 51-68. http://doi.org/10.7822/omuefd.35.2.4  (H. W. WILSON)

 

 

YAYIMLANAN BİLDİRİLERİ


1.  Yönetici ve Öğretmenlerin Rotasyon Uygulaması Hakkındaki Görüşleri-Eurasia III. International Scientific Research and Innovation Congress- Ankara (29-31/01/2024)

 

 

2.  Farklı Kademelerin Aynı Binada Eğitim Öğretim Yaptığı Okullarda Yaşanan Sorun ve Zorluklara İlişkin Öğretmen ve Yönetici Görüşleri- International Halich Congress On Multidisciplinary Scientific Research-VII- İstanbul (23-25/01/2024)

 

 

3.  Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta Akıl Zekâ Oyunlarının Kullanımına İlişkin Görüşleri- 11th International El Ruha Congress of Social Sciences- Şanlıurfa (7-9/02/2024)

 

 

4.    İlköğretim Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinden Nitelikli Eğitim Uygulamalarının Değerlendirilmesi- Ases VI. International Educational Sciences Conference- Gaziantep (19-21/01/2024)

 

 

5.  Özel Eğitim Meslek Okulundan Mezun Olan Zihin Engelli Bireylerin İstihdam Sorunlarına İlişkin Bir İnceleme- Ases VI. International Educational Sciences Conference- Gaziantep (19-21/01/2024)

 

 

6. Okul Müdürlerinin Toksik Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin Örgütsel Dedikodu Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi- 2023 International Educational Congress- Ankara (21-23/09/2023)

 

 

7.  Okul Müdürlerinin Örgütsel Mutluluk Düzeyleri ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Hiyerarşik Lineer Modelleme (HLM) Analizi- 2023 International Educational Congress- Ankara (21-23/09/2023)

 

 

 8. The Effect of Teachers and School Managers on School Adaptation of 3-6 Years Old Children According to Parent´s Opinions- 8th International Congress on Life, Engineering, And Applied / Humanities and Social / Medicine, Nursing, and Health Sciences in A Changing World- İzmir (07-09/01/2023)

 

 

 9. Teachers´ Opinions on Preventing Bad Habits Observed in Primary School Students- 8th International Congress on Life, Engineering, And Applied / Humanities and Social / Medicine, Nursing, and Health Sciences in A Changing World- İzmir (07-09/01/2023)

 

 

 10. Öğretmenlerin Örgütsel Sinizm ve Örgütsel Yalnızlık Algı Düzeylerinin İncelenmesi- IX International Eurasian Educational Research Congress- Online (22-25/06/2022)

 

 

 11.  Öğretmenlerin Örgütsel Adalet İle Çalıştıkları Okulun Etkililiğine İlişkin Algıları- IX International Eurasian Educational Research Congress- İzmir (22-25/06/2022)

 

  12.   Öğretmenlerin Genel Özyeterlik Algıları ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi- TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi- Van (24-26/06/2022)

 

 

 13.  Okul Yöneticilerinin Kindarlık Davranışlarının Öğretmenlerin Örgütsel Mutluluk Düzeylerine Etkisi- TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi-Van (24-26/06/2022)

 

 

 14.  Öğretmenlerin Örgtsel Sinizm ve Örgütsel Dedikodu Algıları Arasındaki İlişki- 6th International Education and Innovative Sciences Congress- Burdur (22-24/11/2022)

 

 

 15. Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Belirsizliğe İlişkin Tutumlarının İncelenmesi- XII ECLSS International Economics&Social Sciences-Rusya (19/06/2021)

 

 

 16. Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Örgütsel Değişime Hazır Olma Düzeyleri- ICAR 6. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi- Online (23-24-25/08/2021)

 

 

 17. Uzaktan Eğitim Sürecinde Öğretmenlerin Örgütsel Muhalefet Algı Düzeylerinin İncelenmesi- ICAR 6. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi- Online (23-24-25/08/2021)

 

 18. Öğretmen Algılarına Göre Okul Müdürlerinin Okul Kültürünü Gerçekleştirme Düzeyleri -IX. ECLSS International Economics&Social Sciences-Kıbrıs (09/09/2020)

 

 

 19. Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Durumları- X. ECLSS International Economics&Social Sciences-Kazakistan (21/11/2020) 

 

 

 20. Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Örgütsel Değişim ve Örgütsel Muhalefet Algı Düzeylerinin İncelenmesi- 14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-İzmir (02-04/05/2019)

 

 21. Ortaöğretim Kurumlarında Okul Müdürlerinin Öğretimsel Liderlik Algıları- 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi-Antalya (18-23/04/2018)

 

 22. Öğrenen Örgütler Olarak Bilim ve Sanat Merkezleri- 13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi- Sivas (10-12/05/2018)

 

 23. Lise öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerine İlişkin Algıları-13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-Sivas (10-12/05/2018)

 

 24. Özel Yetenekli Öğrencilerin Anne Babaların Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi- 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi-Antalya (20-23/04/2017)

 

 25.  Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin İncelenmesi- 25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Antalya (2016)

 

 26. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Motivasyonunda Okul Müdürlerinin Yaklaşım Şekilleri- 25.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Antalya (2016)

 

 27. Meslek Lisesi Öğrencilerinin "Meslek Lisesi " Kavramına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-Kıbrıs- (3-5/11/2016)

 

 28. Özel Yetenekli Çocukların Sosyal Medya Kavramına İlişkin Metaforik Algıları-VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-Kıbrıs- (3-5/11/2016)

 

 29. Bilim ve Sanat Merkezi Öğretmenlerinin Öz-Yeterlik Algılarının İncelenmesi-24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Niğde (2015)

 

 30. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Örgün Eğitimde Devam Ettikleri Okulları ve Bilim ve Sanat Merkezine İlişkin Metaforik Algıları: Karşılaştırmalı Durum Çalışması-10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi-Gaziantep (2015)

 

 31. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Liderlik Kavramına İlişkin Metaforik Algıları-VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-Kıbrıs (2015)

 

 32. Okul Müdürlerinin Mesleki Memnuniyet ve Memnuniyetsizlikleri-VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-Kıbrıs (2015)

 

 33. Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Şiddete Yönelik Tutumlarının İncelenmesi-VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-Kıbrıs (2015)

 

   

BİLDİRİ SUNUMU YAPTIĞI KONGRE/SEMPOZYUMLAR

1.     Eurasia III. International Scientific Research and Innovation Congress- Ankara (29-31/01/2024)

2.     VII. International Halich Congress On Multidisciplinary Scientific Research- İstanbul (23-25/01/2024)

3.     11th International El Ruha Congress of Social Sciences- Şanlıurfa (7-9/02/2024)

4.      Ases VI. International Educational Sciences Conference- Gaziantep (19-21/01/2024)

5.     2023 International Educational Congress- Ankara (21-23/09/2023)

6.     8th International Congress on Life, Engineering, and Applied / Humanities and   Social/ Medicine, Nursing, and Health Sciences in A Changing World- İzmir (07-09/01/2023)

7.     IX. International Eurasian Educational Research Congress- İzmir (22-25/06/2022)

8.     TRB2 Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi- Van (24-26/06/2022)

9.     6th International Education and Innovative Sciences Congress- Burdur (22-24/11/2022)

10.   XII. ECLSS International Economics&Social Sciences-Rusya (19/06/2021)

11.   ICAR 6. Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi-Online (23-24-25/08/2021)

12.   X. ECLSS International Economics&Social Sciences-Kazakistan (2020)

13.   IX. ECLSS International Economics&Social Sciences-Kıbrıs (2020)

14.   14. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi- İzmir (2019) 

15.   13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi-Sivas (2018)

16.   26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi-Antalya (2017)

17.   25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Antalya (2016)

18.   VI. Uluslararası Canik Sempozyumu-Samsun (2016)

19.   VII. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-Kıbrıs (2016)

20.   10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi-Gaziantep (2015)

21.   24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-Niğde (2015)

22.   VI. Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu-Kıbrıs (2015)

  

GÖREV ALDIĞI ULUSLARARASI PROJELER

 ·      Avrupa Birliği tarafından kabul edilen ve finansmanı sağlanan, Sakarya Üniversitesi tarafından yürütülen 2021-2- TR01-KA210-ADU-000050028 nolu ve Learning in Difficult Times "LEAD" adlı AB projesinde Araştırmacı (2022)

 

 

HAKEMLİKLER

 1.    Improving the Value of School Professionals as Partners in Efforts to Enhance Recognition of and Responses to Youth Sex Trafficking- Psychology in the Schools- (SSCI) (18/02/2024)

 

2.    Sözleşmeli Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunların Öğretmen Görüşleri Açısından İncelenmesi- Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi- (H. W. WILSON) (29/12/2023)

 

3.    Özel Öğretim Örgütlerindeki Denetimlerin Yarattığı Stres Durumlarına İlişkin Öğretmen Görüşler- Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi-(H. W. WILSON) (26/12/2023)

 

4. Türkiye’de Eğitim Örgütlerinde Yetenek Yönetimi: Meta Sentez Araştırması- Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi-(H. W. WILSON) (30/11/2023)

 

5.  Öğretmenlerin Hizmetkar Liderlik Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi- Göbeklitepe Eğitim ve Spor Bilimleri Dergisi- (10/10/2023)

 

6. Liselerdeki Yöneticilerin ve Öğretmenlerin Görüşlerine Göre Denetim Uygulamaları- Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi- (ULAKBİM) (05/09/2023)

 

7.  Ortaokul Öğrenci Velilerinin Dijital Ebeveynliğe İlişkin Görüşleri- Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi (22/08/2023)

 

8.  Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Eğitim Sistemine Uyumunda Okul Yöneticilerinin Karşılaştığı Sorunlar- Asya Studies- (04/08/2023)

 

9. Administrators´ Perception Concerning the Employment of Auxiliary (Janitorial) Staff: The Hidden Heroes of Education- Psychology in the Schools- (SSCI) (05/07/2023)

 

10. Examination of Foreign Students´ Anxiety in Learning Turkish in Terms of Various Variables- International e-Journal of Educational Studies- (H. W. WILSON) (30/05/2023)

 

11. Opinions of Education Administrators on Political Behaviors Exhibited with the Willingness to Legal Power International Journal of Educational Research Review- (H. W. WILSON) (17/05/2023)

 

12.The Effect of Perfectionism on Relative Deprivation Among Nursing Students: The Role of Interpersonal Sensitivity and Resilience- Psychology in the Schools- (SSCI) (11/05/2023)

 

 

GÖREV ALDIĞI ULUSAL PROJELER

 

·         TÜBİTAK 4006 Şanlıurfa Bilim ve Sanat Merkezi Bilim Şenliği- Yürütücü (2018)

 

·         TÜBİTAK 2204-B Araştırma Projeleri Yarışması- Rehber Öğretmen (2017)

 

SORUMLU OLDUĞU BİRİMLER:


Gümüşova Hükümet Konağı 3.Kat Yeni Mahalle Hürriyet Caddesi No164 81850 Gümüşova/DÜZCE - 03807313182

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.